Wednesday, December 21, 2011

Contest Fashion -gaya anda-


Assalamualaikum , oh hi . harini aku nak join contest yg dianjurkan oleh schoolmate aku   anis and myraa. 
contest niee menarik sangatt . n buat aku excited nak join .. 
ok contest nie kena pilih 3 gayaa :-

1)gaya sopan
2)gaya comel
3)gaya sedih

-ok aku pilih gaya sopaann !
ceh , sopan lahh sangat .:p
ok gambar yang aku pertaruhkann ialaahhh
I
I
I
V


okay kaann ? cehh nak suruh oran puji lettew .
HAHA .

syarat2 nak join contest ni ialah :-

1)tag 3 orang rakan anda 
2)wajib like page diorang nie !
3)wajib follow blog hanis and myraiqaa
4)pilih salah satu gaya antara gaya kat atas tu .
5)ambil Banner kat atas tu n letakkan dekat entry korang.
6)buat satu entry pasal contest fashion gaya anda .
7)terbuka pada blogger wanita SAHAJA.
8)masuk link contest korang dalam comment box  hanis atau myraiqaa !

Aku tag :-
1)auni
2)sape2 yg bace entry ni 
3)sape2 yg nak join contest ni .

kata2 hanis :-
pemilihan pemenang anis dgn myra pilih gambar mana yg betul2 Sopan,Comel,sedih tapi ingat gaya anda mesti kene pakai shawl.DAN pemilihan pemenang ni juga mengguna kan Random.org .kalau gmbr anis kat ats tu tk de gaya ape2 pun..haha.just nak bagi contoh
hadiah2 die menarik tau!hadiah dia memang fashion zaman sekarang!hadiah die anis tak boleh bagi tahu.kalau tak,tak surprise lah kan?!
okay..tapi kepada sesiap yang sudi sponsor contest ni boleh pegi kat SINI
 UPDATE!
contest ni bermula pada 21 disember 2011 dan berakhir pada 1 Januari 2012


harap2 aku menang amin !

2 comments:

kumen leklok tau ! jgn mengutuk !

Top