Thursday, August 18, 2011

contest blogger simple gorgeous !



Rules :
  • Blogger GIRLS && BOYS are allowed
  • Malaysian and must have a blog [ WAJIB ]
  • Make an entry then copy the banner and tag 2 blogger 
  • Then , PUBLISH . Comment terus ke entry INI
  • Contest ini takpakai VOTING
Senarai sponser :
  • Han Hanan
  • Syera Heenim
  • Nazihah Anuar
  • Anis Anysa
  • Nurulz Sabeeha
  • Scha Dayanti
  • Wafa Aznan
  • Muazz Adli Mustapa
  • Mai Ha
  • Nana Kementot
  • Maryam Insyirah
  • Noor Cahaya
  • Nazuha Firdaus
  • Ienaz Alia 
  • Faqihah Husni 
  • Izyan Nazirah
  • Syiqin Marcella

 hye sume , sbenanye da lame da nk bwad entry pasal contest nie ,tp tak sempat .. bile nk bwad jea mesti ade masala .. hrm kwn baek aku pown ade sponsor hadiah kat contest nie . nie dye pown soh aku bwad jugak .. hrm .. kebetulan harini ade mase free .. so , aku bwad laa .. hrp sangad2 aq menang .. AMIN ..kalau ta dpt tmpt prtame pown . kedua, ketiga atau saguhati pown jdlaa .. kay laa aku rase tu jea kowd .. tatau nk type ape da ..


aku tag :-

No comments:

Post a Comment

kumen leklok tau ! jgn mengutuk !

Top